Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Το ποίημα της Χαράς...

Χαρά είναι...


Χαρά είναι το παιγνίδι με το μπαμπά,
ένα όμορφο βιβλίο,
να ζωγραφίζω λουλούδια.
Χαρά είναι το παιγνίδι με τη μαμά,
να ζωγραφίζω & να παίζω με την αδελφή μου.


Χαρά είναι όταν με κάνει αγκαλίτσα η μαμά
κι όταν παίζω στον υπολογιστή.
Χαρά είναι η προστασία της μανούλας
κι όλοι μαζί να παίζουμε.
Χαρά είναι να ζωγραφίζω με την Ειρηνούλα.
Χαρά είναι οι κούνιες.
Χαρά είναι η Ειρήνη!


Χαρά είναι όταν αγκαλιάζω τον αδελφό μου & παίζουμε,
όταν πάω στο χωριό.
Χαρά είναι το γέλιο των παιδιών...
Η πιο μεγάλη μου χαρά είναι ο Μπάμπης,
να παίζω με τον παππού & τα όπλα μου,
να κάνω αγκαλιές στον αδελφό μου,
να χοροπηδώ στο τραμπολίνο.


Χαρά είναι να παίζω με την Πολυτίμη,
τα παιγνίδια με τρένα κι αεροπλανάκια, το Playstation.
Χαρά είναι το παιγνίδι με τους φίλους.


Το ποίημα αυτό συνετέθη από τις ιδέες & τις απαντήσεις των νηπίων στο ερώτημα «Τι είναι χαρά;» με την τεχνική του μαγικού κουτιού. Η νηπιαγωγός συμμετείχε με μια σκέψη μετά από αίτημα των παιδιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου