Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Wassili Kandinsky Μέρος 2ον...

Αφού τα έργα του Καντίνσκι έδωσαν τροφή στην φαντασία μας και μας ώθησαν στη δημιουργία του πρώτου μας παραμυθιού, θελήσαμε ν' ασχοληθούμε λίγο ακόμη μαζί του ώστε να εκφραστούμε και εικαστικά... Με αφορμή έναν από τους πιο διάσημους πίνακες του [σπουδή σε κύκλους και τετράγωνα] βρήκαμε την ευκαιρία να παίξουμε με χρώματα και σχήματα και να στολίσουμε την τάξη με κύκλους και τετράγωνα, χρησιμοποιώντας τις αγαπημένες μας νερομπογιές. 


Οι μικροί ζωγράφοι επί τω έργω:

















Οι ζωγραφιές κάθε ζευγαριού...












Ιδού και το τελικό αποτέλεσμα, σύνθεση όλων των εργασιών των ζευγαριών μας:


Η εργασία σχεδιάστηκε για ζευγάρια και κάθε παιδί ήταν ελεύθερο να διαλέξει το συνεργάτη του [κοινή συναινέση]. Στα περισσότερα ζευγάρια η συνεργασία ήταν αρμονική κι η δραστηριότητα κύλησε ομαλά, σε μερικά άλλα όμως που δεν υπήρχε καλή συνεννόηση αλλά προσπάθεια να κάνει ο καθένας το δικό του, υπήρξαν αρκετές προστριβές... Έτσι στο τέλος, συγκεντρωθήκαμε στην παρεούλα και ζητήθηκε από τα νήπια να σκεφθούν και ν' αξιολογήσουν τη διαδικασία της ζωγραφικής και το συνεργάτη τους. Χωρίσαμε τον πίνακα σε 3 μέρη με σύμβολα μία χαρούμενη, μία ουδέτερη και μία λυπημένη φατσούλα και κάθε παιδί έλεγε εάν είναι ευχαριστημένο ή δυσαρεστημένο από το συνεργάτη του αλλά και γιατί ώστε να ξέρει ο καθένας πως να γίνει καλύτερος την επόμενη φορά. Οι απαντήσεις τους παρουσιάζουν πραγματικό ενδιαφέρον.

Είμαι ευχαριστημένος/η με το συνεργάτη μου γιατί...

Μαρία Σιμώνα: ...με βοήθησε
Μαρία: ...κάναμε όμορφη ζωγραφιά
Ιωάννα: ...με βοήθησε
Άννα Δ: ...με βοήθησε
Μιχάλης: ... με βοήθησε
Δήμητρα: ... μοιραστήκαμε
Μιλτιάδης: ... ήταν προσεκτικός
Νάσια: ...με βοήθησε
Γιάννης: εμένα μου άρεσε που δούλεψα μόνος μου!


Αισθάνομαι έτσι κι έτσι για το συνεργάτη μου γιατί...

Χρήστος: ...με λέρωσε
Θοδωρής: μ' ενόχλησε
Κωνσταντίνος: ... με λέρωσε
Μαρία Μαλεβή: έβρεχε όλο το χαρτί & δε μου άφηνε χώρο


Είμαι δυσαρεστημένος/η με το συνεργάτη μου γιατί...

Αρχοντούλα: ... με λέρωσε
Άγγελος: ... με λέρωσε
Πάνος: ... με λέρωσε
Αγγελική: ... με λέρωσε
Νίκος: ... με λέρωσε
Δημήτρης: ...έπαιρνε όλα τα χρώματα και τα μπέρδευε
Εμμανουέλα: ...μου έπαιρνε το χαρτί
Βασίλης: ...με σκούνταγε
Έλενα: ...μ' ενόχλησε
Τζεβρή: ... με κλώτσησε

Όλα τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον για τη γνώμη των άλλων, μένει λοιπόν να δούμε πως θα είναι η επόμενη συνεργασία τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου