Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

Οι 4 εποχές

Με την επιστροφή στο νηπιαγωγείο τα παιδιά αποφάσισαν να μελετήσουν τις τέσσερις εποχές ξεκινώντας από το καλοκαίρι.
Συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά του καλοκαιριού και ζωγραφίσαμε την αγαπημένη μας εποχή.
Ακούσαμε το τραγούδι "Γλυκό καλοκαιράκι" και παίξαμε κινητικά παιγνίδια.


Αναγνωρίσαμε τον αριθμό 4, ως σύμβολο και πληθυκότητα. Παίξαμε παιγνίδια αντιστοίχησης με χαρτονένια χωνάκια και μπάλλες παγωτού. Φιλοτεχνήσαμε το δικό μας παγωτό με χωνάκι φελλού και μπάλλες από αφρώδες υλικό.

Αναγνωρίσαμε το Ε, ε, ως πρώτο γράμμα της λέξης εποχές και βρήκαμε αρκετές λεξούλες που αρχίζουν με το γράμμα αυτό.
Παρακολουθήσαμε το "Ένα γράμμα, μια ιστορία"


Παίξαμε με τα αινίγματα του Ευγένιου Τριβιζά και συμπληρώσαμ φύλλα εργασίας για το γράμμα Ε.
Ακούσαμε τη μουσική από τις 4 εποχές του Antonio Vivaldi (το καλοκαίρι) και ταξιδέψαμε νοερά σε τόπους μακρινούς που στη συνέχεια μοιραστήκαμε με τους φίλους μας.





Παρατηρήσαμε 2 πίνακες ζωγραφικής εφαρμόζοντας τη Ρουτίνα Σκέψης "Looking 10 times 2" κι αναγνωρίσαμε τις διαφορές των εποχών μέσα από τα μάτια του ζωγράφου.


Οι 4 εποχές (Γιάννης τσαρούχης)
Οι εργασίες αναρτήθηκαν στο ταμπλώ της τάξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου