Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Μαγικά ποιήματα...


Χάρη σε μία αφήγηση για το πόσο μοναδική αισθάνονται τα παιδιά τη μητέρα τους αλλά και τη βοήθεια του μαγικού κουτιού, τα νήπια κατέγραψαν ποιητικά τις σκέψεις τους για το μοναδικό αυτό πλάσμα...

Μαμά μου είσαι μοναδική…

Μαμά μου είσαι μοναδική γιατί παίζουμε όλη την ώρα.
Είσαι η αγαπημένη μου, τ’ αστέρι του κόσμου!

Είσαι μοναδική γιατί με βάζεις να κάνω αμαξάκια,
μου παίρνεις πολλά παιγνίδια,
μου δίνεις αγκαλίτσες & φιλάκια,
μου φέρνεις ειρήνη!

Είσαι μοναδική και σ’ αγαπώ γιατί υπόσχεσαι να παίζεις μαζί μου & να μου δίνεις πολλά φιλάκια

Είσαι μοναδική γιατί έχεις πολλή αγάπη στην καρδιά,
Με πας βόλτες & παίζουμε δεινόσαυρους και ‘’Μάγισσα, μάγισσα, τι μαγειρεύεις’’…
Κάνουμε πολλές αγκαλιές & σ’ αγαπώ κι εγώ πολύ!
Παίζουμε και με κούκλες.
Κάθε πρωί κάνουμε μία μεγάλη αγκαλιά
που πιάνει για 90!!!


Είσαι μοναδική γιατί μ’ αγαπάς.


Με τη σειρά τους οι μαμάδες, συμπλήρωσαν μία πρόταση για τη μοναδικότητα του παιδιού τους κι αφού άκουσαν το παραπάνω ποίημα, με συγκίνηση είδαν από το μαγικό μας κουτί να βγαίνει ένα ακόμη υπέροχο ποίημα, αφιερωμένο αυτή τη φορά στο παιδί τους!


Παιδί μου είσαι μοναδικό…

Παιδί μου είσαι μοναδικό
γιατί όταν γελάς εσύ, χαίρομαι εγώ…
όταν κλαις εσύ, πονάω εγώ
γιατί αναπνέεις εσύ και ζω εγώ!

Παιδί μου είσαι μοναδικό γιατί σ’ αγαπώ πολύ,
Είσαι το αγοράκι μου, η ψυχή μου, η δύναμη της ζωής μου.

Παιδί μου, είσαι μοναδικό γιατί είσαι το πιο χαρούμενο & δοτικό παιδί στον κόσμο… Γιατί είσαι το δικό μου παιδί:
Το παιδί της καρδιάς μου, της ψυχής μου, της ζωής μου!

Παιδί μου είσαι μοναδικό γιατί είσαι τόσο χαριτωμένο
και τόσο καλό που λιώνω… είσαι η ζωή μου!

Παιδί μου, είσαι μοναδικό γιατί μου άλλαξες όλη μου τη ζωή… απ’ όταν γεννήθηκες μου τα ομόρφυνες όλα!
Είσαι η ηλιαχτίδα μου, το φως της ζωής μου!

Παιδί μου είσαι μοναδικό γιατί είσαι το κοριτσάκι μου & σ’ αγαπώ πολύ… γιατί πάντα δείχνεις την αγάπη σου για τους άλλους.

Παιδί μου, είσαι μοναδικό γιατί είσαι εσύ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου