Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Στο εργαστήρι Τέχνης, Έκφρασης & Δημιουργίας, οι μαμάδες δημιούργησαν ομαδικά - με την τεχνική του μαγικού κουτιού - ένα δικό τους ποίημα για τα παιδιά τους. Απολαύστε το.

Παιδί μου όταν σε κρατώ στην αγκαλιά μου
Παιδί μου, όταν σε κρατώ στην αγκαλιά μου νιώθω αγάπη κι ευτυχία.
Είσαι η ζωή μου, ο χτύπος που ακούω στην καρδιά μου.
Νιώθω πως όλα μου τα όνειρά αληθινά έχουν βγει
όταν στα μάτια μου έχω τη δική σου τη μορφή…
Στα μάτια σου όμως σαν κοιτάζω για το μέλλον σου τρομάζω,
θέλω να ‘σαι τυχερό, υγιές και πολύ καλό.
Ζωή μου, όταν σ’ αγκαλιάζω, αισθάνομαι η πιο ευτυχισμένη μαμά του κόσμου.
Είσαι η ζωή μου & προσεύχομαι να είσαι πάντα ευτυχισμένο και γερό.
Νιώθω χαρούμενη, νιώθω δυνατή γιατί έχω εσένα, καρδιά μου, να μου δίνεις τη γλύκα σου, τα χάδια σου και τη ζεστή αγκαλιά σου.
Μωρό μου, όταν σε κρατώ στην αγκαλιά μου, νιώθω ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο γιατί είσαι ο θησαυρός μου… η πιο τυχερή μαμά γιατί είσαι το μοναδικό πλασματάκι που μου δίνει τόση χαρά.
Καρδιά μου, όταν σ΄αγκαλιάζω νιώθω τόσο χαρούμενη κι ευτυχισμένη που θα ‘θελα αυτή η στιγμή να κρατήσει για πάντα, αφού εσύ είσαι τα πάντα για μένα.
Ψυχή μου, όταν σε κρατώ στην αγκαλιά μου, ο χρόνος σταματά να κυλά και μες στα δυο σου τα μάτια βλέπω όλην την ομορφιά και την αγάπη του κόσμου.
Παιδί μου, σ’ ευχαριστώ που επέλεξες να γίνω η μανούλα σου.

Σ’ αγαπώ πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου