Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Για τη γιορτή της μητέρας φτιάξαμε όμορφα δωράκια κι ένα ποίημα για να χαρίσουμε χαμόγελα στις μαμάδες μας.


Το ποίημα:
Όταν  μ’ αγκαλιάζει η μαμά…
Όταν  μ’ αγκαλιάζει η μαμά αισθάνομαι σα να χορεύω,
νιώθω την καρδιά μου να γελά.
Στην αγκαλιά της μαμάς είμαι σαν τη Hello Kitty:
μια μεγάλη καρδιά κι ένας τεράστιος φιόγκος
Όταν με κρατά στην αγκαλιά της ξέρω ότι είναι η καλύτερη μανούλα του κόσμου.
Όταν είμαι άρρωστος στην αγκαλιά της νιώθω καλύτερα.
Αισθάνομαι στ’ αλήθεια ανίκητος, σα να τρέχω σε αγώνες με τον McQuinn και να κερδίζω.
Η αγκαλιά της με ξεδιψάει σα χυμός στο ποτήρι μου…
Όταν μ’ αγκαλιάζει η μαμά αισθάνομαι την καρδιά μου ν’ ανοίγει σαν παπαρούνα, ν’ ανθίζει σαν τριαντάφυλλο.
Στην αγκαλιά της τη θαυμάσια ξέρω ότι μ’ αγαπά πολύ.

Όταν μ’ αγκαλιάζει η μαμά νιώθω ΤΕΛΕΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου