Με την επάνοδο στις τάξεις αλλά και το τσουχτερό κρύο του Γενάρη, η ενασχόληση με το χειμώνα ήταν σχεδόν μονόδρομος... Ξεκινήσαμε με πληροφοριακό και εποπτικό υλικό, αξιοποιώντας αρκετά από τα στοιχεία που είχαν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική μας τάξη αλλά, όπως διαπιστώθηκε, δεν είχαν προσπελαστεί από τα παιδιά στο χρονικό διάστημα που το νηπιαγωγείο μας ήταν κλειστό.
Ξεκινήσαμε με μία καταγραφή των γνώσεων και των αντιλήψεων των νηπίων, με τη μορφή εννοιολογικού χάρτη (εικόνα παρακάτω)
Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής των Monet & Bruegel με θέμα το χειμώνα και εφαρμόσαμε τη ρουτίνα σκέψης "Looking ten times 2" κι ύστερα αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε κι εμείς το δικό μας χειμωνιάτικο τοπίο, όλοι μαζί, με τέμπερες. Μερικές μέρες μετά φτιάξαμε και ατομικά χειμωνιάτικα τοπία, χρησιμοποιώντας κηρομπογιές και ξυλομπογιές.Συζητήσαμε για την πιο κρύα εποχή του χρόνου και τι μας αρέσει σε αυτήν, τις δραστηριότητες που μπορούμε να απολαύσουμε αλλά και τις δυσκολίες που μπορεί να προκαλέσει. Μελετήσαμε τα χειμερινά αθλήματα (του χιονιού και του πάγου) κι εντυπωσιαστήκαμε από τις ικανότητες των χιονοδρόμων αλλά και των παγοδρόμων. Ιδιαίτερη αγάπη έδειξαν τα παιδιά στους χιονανθρώπους κι έτσι αποφασίσαμε να φιλοτεχνήσουμε μερικούς για να στολίσουμε την τάξη μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου